کد خبر: ۴۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 14 June 2015
رئیس هیئت فوتبال استان البرز از راه‌اندازی فوتبال بانوان استان خبر داد.
محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: براساس استانداردها دو مدرسه فوتسال بانوان در هشتگرد و کرج راه‌اندازی شده است.
وی تعداد مدارس مجوزدار فوتبال در استان البرز را 44 مورد عنوان کرد و افزود: در این بخش جدیت و پیگیری زیادی شده است تا نوع آموزش‌ها براساس ضوابط آکادمی ملی و استاندارد فوتبال باشد.
این مسئول ادامه داد: در این راستا از فضای نابسامان سال‌های گذشته فاصله گرفته‌ایم و آموزش پایه در البرز با شکل قاعده‌مندتر و استاندارد ویژه در مدارس فوتبال طراحی شده است.
محمودی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان البرز براساس توانمندی‌ها و امکانات خود تلاش کرده است اثرگذاری لازم را در فوتبال کشور داشته باشد و در مقایسه با استان‌های دیگر خوب عمل کرده و حرکتش رو به جلو است.
وی ادامه داد: در سال گذشته دو هزار مسابقه را در رده‌های سنی مختلف و دسته‌های گوناگون برگزار کردیم که از این میزان 400 بازی مربوط به رده پایه بوده است که این موضوع نشانگر توجه این هیئت به فوتبال آینده و سنین پایه است.
محمودی در خصوص جدا شدن باشگاه سایپا از استان البرز اضافه کرد: مجموعه باشگاه سایپا هیچ‌گاه علاقمند به حضور در کرج و البرز نبوده و همواره در انتقال این باشگاه به البرز کارشکنی کرده است.
رئیس هیئت فوتبال استان البرز خاطرنشان کرد: به طور حتم این تصمیم یک فرایند باخت باخت است و امیدواریم در جلسه بعد بتوانیم دوستان را در خصوص این تصمیم نادرست آگاه کنیم.
وی یادآور شد: چند بار حضور تیم ملی در البرز و انتقال بازی‌های خانگی سایپا در برابر سرخابی‌ها به کرج دو دستاورد بزرگ این هیئت در حوزه میزبانی‌ها در گذشته است.
محمودی افزود: از مجموع 100 داور فعال در البرز، 20 داور در لیگ‌های کشور قضاوت کرده‌اند که در مقایسه با سایر استان‌ها و به تناسب جمعیت و وسعت جایگاه قابل قبولی در کشور داریم.
وی با بیان اینکه سیمای استان البرز همکاری خوبی برای پخش تلویزیونی با این هیئت ورزشی نکرده است، گفت: برخلاف استان‌های دیگر که صدا و سیما در کنار فوتبال قرار دارد؛ در این استان نتوانستیم از این امتیاز بهره‌مند شویم و از این بابت لطمه زیادی خورده‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار