کد خبر: ۴۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 16 June 2015
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح معنوی مائده‌های آسمانی در البرز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا عسگری مورودی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی این طرح اظهار کرد: برخی معابر اصلی و پایانه‌های مسافری مرکز استان البرز در طرحی هماهنگ و معنوی در ماه مبارک رمضان، میزبان مردم روزه‌دار در هنگام افطار خواهند بود.
وی افزود: مائده‌های آسمانی بر اساس طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرج و پیرو مصوبه جلسه مربوطه که با حضور دستگاه‌های متولی در استانداری برگزار شد، در طول ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.
این مسئول گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت فرهنگ اطعام و گسترش سفره‌های ساده افطار است.
عسگری بیان داشت: با اجرای طرح سفره‌های آسمانی، افزون بر اطعام نیازمندان، روح وحدت و همدلی و پیوستگی اجتماعی برخاسته از متن ایمان به تصویر کشیده می‌شود.
وی تصریح کرد: نمایش حضور مردم روزه‌دار در مائده‌های گسترده ماه مبارک رمضان خود جلوه‌ای از رحمت حق و نزول برکات الهی است
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تاکید کرد: اگر چه طرح مزبور با هماهنگی کامل دستگاه‌های متولی و مسئول در حوزه‌های اجرایی و با هدف روانسازی مشارکت مردمی، پیگیری و به مرحله اجرا در می‌آید، اما جنبه مردمی طرح از جلوه شکوهمند و پر معنویتی برخوردار بوده و در صورت استمرار در سال‌های آتی به یک نشانگاه شاخص معنوی در استان البرز تبدیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: طرح سفره‌های آسمانی بی شک در آینده بسترهای لازم برای مشارکت گسترده مردم مومن و نیک‌اندیش در طرح‌های مشابه و فرهنگ‌سازی فراگیر سفره‌های ساده افطار را در جامعه فراهم خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار