کد خبر: ۵۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 25 June 2015
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: توریسم و توسعه کشاورزی مهمترین اولویت استان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح‌الله قائمی عصر امروز در جلسه سند آمایش استان که با محوریت آینده‌نگری این سند برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم استان را به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق دهیم باید از ظرفیت‌های این استان استفاده کنیم.
وی افزود: تاکنون بیش از 20 جلسه از سند آمایش استان برگزار شده و در این جلسات به تبیین آینده‌نگری و توسعه استان در مطالعات آمایش سرزمین با استفاده از نظرات متخصصان و صاحب‌نظران گام‌های موثری برداشته شده است.
این مسئول تصریح کرد: براساس سند آمایش سرزمین در برش استانی که در دست تهیه است، صنعت و کشاورزی دانش بنیان یکی از محورهای توسعه استان البرز است.
قائمی با اشاره به مهمترین محورهایی که در این زمینه مورد بحث قرار گرفت اشاره کرد و افزود: ساختار اقتصاد کلان استان، حمل و نقل و ارتباطات، فرهنگی و اجتماعی و نظام تصمیم‌گیری استان جزء گام‌های خروجی پیشران مهم می‌باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: در بحث اقتصاد کلان استقرار و توسعه شهرک‌های صنعتی و کشاورزی، توسعه کشاورزی مدرن و علمی در استان و گسترش توریسم از مهمترین پیشران‌های توسعه استان است.
وی افزود: در بحث حمل و نقل ارتباطات ظرفیت فرودگاه پیام و منطقه ویژه اقتصادی و خطوط ارتباطی استان نیز از مهمترین محورها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار