کد خبر: ۵۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 27 June 2015
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان نظرآباد گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون با ٩ آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای قرارداد منعقد شده است.
مجید امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: این اقدام در جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان و ارائه آموزش برای ایجاد فرصت کسب و کار و فعالیت در بازار انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با انعقاد تفاهم‌نامه با آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای تلاش شده است تا آموزش‌های لازم در این زمینه به مددجویان ارائه شود.

به گفته این مسئول هم‌اکنون کمیته امداد امام خمینی شهرستان نظرآباد با ٤ آموزشگاه در این شهرستان و ٥ آموزشگاه در کرج قرارداد امضا کرده است.
وی افزود: در این راستا رشته‌های آموزشی این آموزشگاه‌ها شامل صنایع‌دستی، صنایع غذایی، رایانه، مخابرات و ... است.

امیریان اظهارکرد: در طول سال گذشته بالغ بر 1000 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد، آموزش‌های بلند‌مدت و کوتاه‌مدت را در رشته‌های مختلف دیدند، تمام هزینه‌های کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان برای مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان نظرآباد بیان کرد: بر این اساس پس از آموزش دوره‌های فنی و حرفه‌ای تعداد ٢٠٠ نفر از مددجویان نیز وام اشتغال دریافت کردند.
امیریان یادآور شد: توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی و عزت نفس مددجویان از برنامه‌های الویت‌دار کمیته امداد است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت، با معرفی آنها به مراکز فنی و حرفه‌ای جهت آموزش افراد جویای کار و فراهم کردن زمینه کسب استقلال اقتصادی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار