کد خبر: ۶۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 24 July 2015
عضو شورای شهر کرج گفت: کلانشهر کرج از لحاظ سرانه‌های درمانی در فقر به سر می‌برد.
محمدصادق باغستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در کلانشهر کرج توسعه سرانه‌های درمانی و بهداشتی است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مردم به این فضاها لذا باید تدابیر اساسی برای ارتقای سرانه‌های درمانی در این کلانشهر انجام شود.
این مسئول با بیان اینکه شورای شهر و مدیریت شهری نیز برای توسعه این مهم با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرزهمراه خواهد بود افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سرانه‌های درمانی در این کلانشهر به استانداردهای لازم دست پیدا کند و شاهد رفع دغدغه‌های شهروندان در این حوزه باشیم.
باغستانی با اشاره به بازسازی و تجهیز چهار بیمارستان دولتی در سطح شهر افزود: مقرر شد بیمارستان‌های دولتی شهید رجایی، باهنر، کمالی و مدنی با افزایش فضاهای عمرانی و تجهیز تخت‌های بیمارستان موجب افزایش خدمت رسانی به شهروندان شوند.
وی بر تعامل بین مدیریت شهری کرج و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز به منظور توسعه و افزایش مراکز درمانی تأکید کرد و گفت: طی توافقات و هماهنگی‌های صورت گرفته بین این دو نهاد، در تلاش هستیم تا بیمارستان کوثر با امکانات و تجهیزات فوق تخصصی و تخصصی به مدار خدمت رسانی به شهر و شهروندان بازگردد و بخشی از نیازهای مردم به تخت‌های بیمارستانی، امکانات آزمایشگاهی و تیم پزشکی مجرب و کاردان را تأمین کند.
باغستانی در ادامه به تعیین تکلیف زمین مجاور بیمارستان شهید رجایی اشاره کرد و بیان داشت: این زمین به منظور احداث مرکز درمانی با کاربری بخش قلب و روان پزشکی در نظر گرفته می‌شود تا به صورت مناسب در خدمت شهروندان باشد.
وی با اشاره به بازسازی عمومی و زیرساختی فضاهای بیمارستانی شهر و احداث بخش‌های جدید درمانی، گفت: هزینه تعویض، تجهیز و نوسازی تخت‌های بیمارستانی از محل منابع مالی تامین شده و بازسازی فضاهای درمانی بیمارستان‌های استان نیز در حد قابل قبولی پیشرفت فیزیکی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار