کد خبر: ۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۰ 24 February 2015
قائم مقام موسسه سرم سازی رازی از فعالیت 15 شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد این موسسه خبر داد.
همایون مهروانی اظهارکرد: موسسه رازی برای اجرایی کردم فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براجرایی‌کردن اصل 44 اقدام به راه‌اندازی مرکز رشدی نموده است.
به گزارش ایسنا وی خاطرنشان کرد: در این مرکز 15 شرکت دانش‌بنیان درزمینه تولید واکسن، تهیه اتاق تمیز و طراحی سیستم‌های مورد نیاز برای تولید واکسن فعالیت دارند.
مهروانی افزود: عمده پروژه این شرکت‌ها به تولید و یا دست‌یابی به دانش فنی تولید انواع واکسن انسانی و دام و طیور اختصاص دارد .
وی ادامه داد: پس از این که شرکت‌های دانش‌بنیان به دانش فنی تولید واکسنی دست یافتند با حمایت موسسه رازی اقدام به تولید آزمایشگاهی آن می‌کنند.
این مسئول تاکید کرد: اگر واکسن آزمایشی مورد تایید قرار گرفت، موسسه رازی یا دانش فنی تولید آن را از شرکت خریداری می‌کند یا برای تولید انبوه آن از شرکت حمایت مالی می‌کند. قائم مقام موسسه رازی یادآورشد:  واکسن‌های تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان هم بخشی از نیاز کشور را تامین می‌کنند.
مهروانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تجهیز مرکز رشد موسسه رازی برای توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: تجهیز و بهینه‌سازی فضای فیزیکی و آزمایشگاه‌های این مرکز دردستور کار موسسه رازی قرارگرفته تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند با امکانات بیشتر و درفضایی استاندارد طرح‌های خود را اجرایی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار