کد خبر: ۸۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰ 03 September 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت وظیفه حمایت و تقویت بخش خصوصی را دارد اما مدیران موفق اقتصادی نیز باید با دولت همکاری داشته باشند و در راستای توسعه اتقصادی و اشتغالزایی گام بردارند.

محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: دولت با کنترل نسبی تورم توانست آرامش اقتصادی را در جامعه حکم‌فرما کند و قیمت‌ها نیز از ثبات نسبی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه در گذشته قیمت کالا‌ها هر لحظه دچار تغییر بود، افزود: دولت همه تلاش خود را به کار برد تا از افزایش قیمت‌ها جلوگیری و ثبات نسبی در بازار ایجاد کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دولت توانست از رشد منفی نوسانات قیمت ارز جلوگیری کند، خاطر‌نشان کرد: دولت توانست شاخص نرخ رشد ارز را افزایش دهد و از رشد منفی نوسانات قیمت ارز جلوگیری کند.

کولیوند با تاکید بر اینکه دولت در تلاش است تا بتواند تولید ناخالص ملی را افزایش دهد، ادامه داد: اقتصاد باید بر محوریت تولیدات داخلی استوار و تولیدکنندگان کیفیت تولیدات را در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران در جهان دارای قدرت برتری است و این عزت را مدیون رهبری مقام معظم رهبری است که با رهنمودهای به موقع ایشان، دولت توانست گام‌های موثری در حوزههای مختلف بردارد.

وی درباره اقدامات انجام شده در حوزه درمان،گفت: دولت همه تلاش خود را به کار برد تا هزینه درمانی مردم کاهش پیدا کند که این امر تاکنون محقق شد و امیدواریم تحولات نظام سلامت ماندگار باقی بماند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای با رهنمودها و هوشیاری مقام معظم رهبری به نتایج مطلوبی رسید، اظهار کرد: در مذاکرات هسته‌ای، بسیاری از دشمنان به هوشیاری و آگاهی مقام معظم رهبری اعتراف کرده‌اند.

کولیوند یادآورشد: در سایه مقام معظم رهبری مذاکرات هسته‌ای با رعایت تمامی خط قرمز‌ها به نتایج مطلوبی رسید و در این زمینه نمایندگان تیم مذاکره‌کننده ایرانی از حقوق مردم به حق دفاع کرده‌اند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی دولت اقدامات مناسبی انجام داده است،بیان کرد: دولت به تنهایی امکان ایجاد اشتغال را ندارد اما با حمایت‌ بخش خصوصی می‌تواند در ایجاد اشتغال اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم در تمامی دوران انقلاب اسلامی با اهداف آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همگام بوده‌اند،گفت: این اتحاد وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند تا به وعده‌های داده شده عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار