کد خبر: ۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴ 06 September 2015

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس با بیان اینکه امید است آمایش سرزمین در انتهای این ماه به پایان برسد تا بتوان افق روشنی را برای استان رقم زد، گفت: باید به زودی کتابخانه مرکزی استان البرز راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدجواد کولیوند در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز در محل استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در مجلس‌ طرحی با عنوان عدم به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی مصوب شده اما به اتمام نرسیده است، اظهار داشت: در برخی آمارهای گزارش شده 30 تا 70 هزار نفر نیروی بازنشسته در دستگاه‌های دولتی مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه تعداد بازنشستگانی که با مصوبه هیئت وزیران در دستگاه‌های دولتی مشغول هستند 17 هزار نفر است، افزود: این مهم مورد بررسی مجلس قرار گرفته اما این مصوبه به نوعی با چالش رو به‌رو شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسکن مهر استان البرز با معضلات سنگینی رو به‌رو است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی مرتبط با مسکن مهر و مشکلات این بخش است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور 10 هزار میلیارد تومان برای بخش مسکن مهر تعیین کرده است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس در استان آمادگی دارند در راستای برنامه ششم توسعه اقدامات لازم را به انجام برسانند.

کولیوند با تاکید بر اینکه بسیج اقشار در استان البرز شکل گرفته است، گفت: در این بسیج 18 قشر مختلف حضور دارند که امید است معضلات استان در بخش‌های مختلف توسط اقشار مختلف به عنوان سند بررسی شود.

وی با بیان اینکه شورای عالی شهرسازی و معماری استان به زودی برگزار می‌شود، اظهار داشت: توجه به بخش صنعت از جمله اموری است که باید مدنظر قرار گیرد.

کولیوند با اشاره به اینکه امید است آمایش سرزمین در انتهای این ماه به‌پایان برسد تا بتوان افق روشنی را برای استان رقم زد، خاطرنشان کرد: باید به زودی کتابخانه مرکزی استان البرز راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه وضعیت ساختمان هلال ‌احمر استان مناسب نیست، گفت: امید است بتوان با تلاش مضاعف ساختمان مناسبی برای این سازمان در نظر گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار