کد خبر: ۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 19 September 2015
شهردار منطقه 2 شهرستان کرج از پلمپ 21 واحد صنفی که فاقد پروانه کسب بوده و عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند، خبر داد.

احمدرضا خلوصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری کرج، تعامل مناسب با اصناف و ایجاد شرایط مطلوب برای دسترسی مردم به صنوف مختلف است.

وی تصریح کرد: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و تلاش داریم همراهی خوبی با واحدهای صنفی مختلف داشته باشیم و در همین راستا انتظار داریم که مدیران صنوف نیز با شهرداری تعامل داشته باشند.

این مسئول افزود: متاسفانه تعدادی از اصناف برای رسیدن به تعامل مطلوب اقدام چندانی نمی‌کنند، از جمله اینکه برخی واحدهای صنفی بدون پروانه مشغول کسب بوده و تعداد دیگری نیز عوارض شهرداری را پرداخت نمی‌کنند.

خلوصی بیان داشت: با توجه به اینکه فعالیت اصناف بدون پروانه کسب و همچنین عدم پرداخت عوارض قانونی شهرداری، آسیب جدی به شهر وارد کرده و موجب تضییع حقوق شهروندان می‌شود، شهرداری کرج برخورد با این واحدها را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری خواستار تعطیلی حتی یک واحد صنفی نیست، گفت: برای احقاق حقوق شهر مجبور به رعایت قانون هستیم، به همین دلیل به واحدهایی که پروانه کسب نداشته و یا عوارض شهرداری را پرداخت نکرده‌ا‌‌ند، اخطار قانونی داده و مدتی را برای رفع این اشکال تعیین کردیم.

شهردار منطقه 2 کرج اظهار داشت: با پایان مهلت ارائه شده، برخورد با 21 واحد صنفی متخلف در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و طی هفته گذشته این واحدها با حکم قضایی پلمپ شدند.

خلوصی تصریح کرد: این برنامه تا رسیدن به نقطه مطلوب و اجرای کامل قانون با جدیت ادامه پیدا کرده و در این هفته نیز اگر واحدهای صنفی قانون را رعایت نکنند، با تعداد دیگری از آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار