کد خبر: ۲۴۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 07 June 2016


کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ایران با صعود به المپیک بالاخره حق خود را گرفت.

بهنام محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر ایران در رشته والیبال پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته و امروز برترین قدرت در آسیا و یکی از قدرت‌های اصلی جهان به شمار می‌آید.

وی حضور در المپیک را افتخاری برای تمام کشورها دانست و گفت: ما بیش از 50 سال برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک انتظار کشیدیم و خوشبختانه پس از 52 سال موفق به انجام این مهم شدیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: تا به امروز عملکرد تیم ملی والیبال بسیار خوب و در حد بالایی بوده، اما ما باید بدانیم که کار تمام نشده و وظیفه اصلی دفاع از حقانیت والیبال در المپیک است.

محمودی با بیان اینکه همه تیم‌ها و ورزشکاران حاضر در المپیک ریو با قدرت کامل به میدان می‌آیند، گفت: حضور در المپیک با بازی‌های آسیایی و حتی انتخابی تفاوت‌های بسیاری دارد و اگر نتوانیم تیمی مقتدر، با انگیزه و با نشاط را راهی ریو کنیم، به طور قطع موفق نخواهیم بود.

وی افزود: ما برای آماده کردن تیم ملی برای المپیک فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم که این امر طبیعی است، چراکه اولویت نخست صعود و گرفتن مجوز حضور در ریو بود که خوشبختانه محقق شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان که هم اکنون نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر است، بیان داشت: دیگر نباید حتی یک ثانیه وقت خود را هدر دهیم و از همین امروز باید با برنامه‌ریزی صحیح و انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب، آماده رفتن به ریو و حضور در المپیک شویم.

محمودی با بیان اینکه بازیکنان ایران توانایی‌ها و استعدادهای بسیاری دارند، گفت: هم اکنون در تیم ما بهترین پاسور و بهترین دفاع دنیا حضور دارند و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم در المپیک نیز موفق باشیم.

وی افزود: هیچ فردی انتظار ندارد که ایران در المپیک به مقام قهرمانی دست‌یابد، اما انتظار داریم که بازیکنان ما و به طور کلی تیم ملی والیبال در ریو عملکرد خوبی داشته و نماینده شایسته‌ای از سوی تمام جوانان ایرانی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار