کد خبر: ۳۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 06 May 2015
نمایندگان مردم استان البرز در نشست شورای اداری استان که روز سه شنبه با حضور وزیر اطلاعات در کرج برگزارشد، خواستار نگاه ویژه دولت به این استان نوپا شدند .
به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مجمع نمایندگان مردم البرز درمجلس شورای اسلامی دردیدار با رییس جمهوری مسایل این استان را به اطلاع دکتر روحانیرساندند، گفت: امیدواریم با توجه بیش از پیش دولت به استان نوپای البرز شاهد رفع بسیاری از مشکلات آن باشیم .
وی افزود: استان البرز به لحاظ نزدیکی به پایتخت ، اقوام متعدد و فرهنگ های مختلف دارای شرایط ویژه ای است که باید آن را درکانون توجه قرارداد.
کولیوند ادامه داد: بسیاری از این مسایل که تهدید محسوب می شود را با درایت و برنامه ریزی می توان به فرصت تبدیل کرد.
وی گفت: آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج ) و نیروهای نظامی و انتظامی است که درصورت نبود امنیت بسیاری از برنامه ریزی ها و طرح ها با مشکل مواجه می شود.
نماینده مردم کرج درمجلس با درخواست از وزیر اطلاعات برای اطلاع رسانی بخشی از دستاوردهای دستگاه امنیتی کشور، گفت: مردم از بسیاری از فعالیت های سربازان گمنام در پشت صحنه های دفاع از کشور بی اطلاع هستند که با آگاهی ازآنها بارقه های امید در دل مردم بیشتر می شود.
کولیوند اضافه کرد: توجه بیش از پیش به مطالبات برخی از دستگاههای اجرایی از جمله آموزش و پرورش قبل از ایجاد مشکل در جامعه ضروری است.
مفید کیایی نژاد نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان وعزیز اکبریان نماینده دیگر مردم کرج و اشتهارد درمجلس شورای اسلامی نیز امسال را سال ویژه برای تحقق هرچه بیشتر همدلی و همزبانی خواندند و بربیشتر شدن تلاش ها تاکید کردند.
اتحاد بیش از پیش دولت، مردم و مجلس همراه با فضای همدلی درجهت آرمانهای نظام انقلاب اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری از موضوعاتی بود که از سوی این نمایندگان مجلس مورد تاکید قرار گرفت.
دراین نشست وزیر اطلاعات ، مدیرکل ورزش و امورجوانان استان البرز ،استاندار البرز نیز به سخنرانی پرداختند .
همچنین مدیران جدید میراث فرهنگی و گردشگری، ایرنا ، فرماندار طالقان ، رییس اتاق بازرگانی، مشاور استاندار درمبارزه با رشوه، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز و سرپرست اداره کل حراست استانداری البرز معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار