کد خبر: ۳۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 19 May 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال ماندن تیم فوتبال سایپا در استان البرز در حدود 30 درصد است و کار سختی برای نگه داشتن این تیم در البرز داریم.

محمد جواد کولیوند با تاکید بر اینکه شرایط برای ماندن تیم فوتبال سایپا در استان البرز فراهم نیست، اظهار داشت: اعتقاد دارم کار سختی برای نگه داشتن این تیم در کرج داریم.

وی بیان کرد: ابتدا همه اعتقاد داشتند این تیم بایستی از کرج خارج شود، اما در یک چرخش غیر قابل پیش بینی امروز صحبت از ماندن آن مطرح شده است و با توجه به فضای موجود در استان اعتقاد دارم کار سختی برای حفظ سایپا در استان داریم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظر نمایندگان مردم کرج به حفظ این تیم در استان است، سایپا باید برای بهتر کردن فعالیت های خود در کرج امکانات و باشگاه خود را به البرز منتقل کند و در صحبت هایی که انجام شده موافقت آنها نیز گرفته شده است.

کولیوند ادامه داد: ما در استان البرز باید امکانات مناسبی در اختیار این باشگاه قرار دهیم که با توجه به شناختی که وجود دارد، اعتقاد دارم این مهم شدنی نیست و به سختی می شود استان را راضی به این کار کرد.

وی گفت: من همیت لازم برای حفظ این تیم در استان البرز را نمی بینم و اعتقاد دارم چیزی در حدود 30 درصد احتمال دارد این باشگاه در استان البرز برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال حفظ خواهد شد.

کولیوند یادآور شد: به هیچ عنوان موفق نشدیم تعامل دوسویه و منطقی با سایپا برقرار کنیم و اعتقاد دارم در این موضوع هم مدیران سایپا و هم مدیران استانی کوتاهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار