کد خبر: ۳۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲ 24 May 2015
باشگاه سایپا به طور جدی خواهان رفتن از استان البرز است و بایستی ببینیم مسئولان استانی چاره‌ای برای این موضوع دارند یا خیر.
به گزارش ایسنا، این در حالی است که مدیران اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان مرم کرج در مجلس شورای اسلامی بارها از انتقال تمامی باشگاه سایپا در استان خبر داده بودند که بایستی عنوان کنیم این موارد بیشتر شوی تبلیغاتی بوده است.
محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرده بود : صحبت‌های خوبی برای حضور باشگاه سایپا در البرز شده و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. البته بایستی برای آنها امکانات نیز فراهم کنیم که متاسفانه من این اهمیت را در مدیران ارشد ندیده‌ام و ماندن این تیم در البرز را در حدود 30 درصد می‌دانم.
گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان نیز که بعد از حضور در راس ورزش استان گاردی ضدسایپایی گرفته بود بعد از جدی شدن موضوع رفتن این تیم از استان عنوان کرده بود تلاش می‌کنیم سایپا بماند! ما بایستی با برگزاری نشستی به صورت منطقی با یکدیگر صحبت کرده و با رفع مشکلات برای رسیدن به تعاملی بهتر گام برداریم.
اما با تمام صحبت‌های ضد و نقیضی که از سوی مسئولان استان در خصوص سایپا مطرح شد، مدیران باشگاه به صورت جدی خواهان رفتن از استان هستند و بعد از نامه نگاری با فدراسیون برای انتقال به تهران، این روزها مدعی شده اند به احتمال هزار درصد فصل آینده در البرز نخواهند بود.
با صحبت‌های انجام شده و با توجه به موضع جدید مدیران سایپا برای رفتن، به نظر می‌رسد حضور یازده ساله سایپا در کرج روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و دیگر نباید به ماندن این تیم در استان البرز دلخوش بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
از صنايع البرز حمايت كنيد تا يك تيم بومي تشكيل شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار