کد خبر: ۴۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 01 June 2015
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت: طرح برگزاری استانی انتخابات دور دهم مجلس تا پایان سال به صحن علنی مجلس نمی‌رسد .
محمد جواد کولیوند درگفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زمزمه‌هایی در خصوص استانی برگزار شدن دور بعدی انتخابات مجلس وجود داشت ولی ازآنجایی که این طرح تا پایان سال به صحن علنی مجلس نمی‌رسد این موضوع منتفی است .
وی خاطرنشان کرد: براین اساس دهمین دوره نتخابات مجلس نیز به شیوه دوره‌های قبل برگزار خواهد شد .
وی افزود: بدون شک در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.
وی ادامه داد: این دوره از انتخابات نیز مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که به ارزش‌های نظام پایبند هستند و نسبت به سرنوشت خود بی‌اعتنا نیستند .
کولیوند در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این شرکت در انتخابات مجلس دهم گفت: هم من و هم آقای عزیز اکبریان این دوره نیز برای حضور در مجلس اعلام امادگی می‌کنیم .
وی تصریح کرد: برخی به دنبال مخدوش کردن چهره فعلی نمایندگام مردم کرج در مجلس هستند و ازراه‌های نادرست به دنبال عملی کردن اهداف خود هستند .
این مسوول گفت: ‌بدون شک مردم با درک بالا و شناخت دقیق از فضای سیاسی استان به هیچ وجه خود را درگیر فضاسازی‌های موجود نمی‌کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای اصلح‌ترین نامزدهای علاقه‌مند به حضور در مجلس دهم را انتخاب می‌کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار