کد خبر: ۴۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 07 June 2015
این روزها بحث ماندن و یا نماندن تیم فوتبال سایپا در البرز به موضوع اساسی ورزش و مدیران استان تبدیل شده است .
آنچه از این رابطه پیچ در پیچ پیدا است مصر بودن مدیران باشگاه و گروه خودروسازی سایپا برای رفتن از استان البرز و پیگیری مدیران استان برای نگه داشتن سایپا و ادامه فعالیت‌های آن در کرج است.
چندی پیش محمد جواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز احتمال ماندن سایپا در استان را 30 درصد عنوان کرد و معتقد بود، فضا برای نگاه داشتن این باشگاه مهیا نیست!
 وی افزود: ما دوست داریم این باشگاه تمام فعالیت‌های خود را در این استان به صورت متمرکز دنبال کند اما با توجه به شناختی که از فضای شهر دارم، احساسم می‌گوید این امر شدنی نخواهد بود.
بعد از گذشت بیش از یک دهه از فعالیت تیم فوتبال سایپا در کرج و استان البرز ، هیچ گاه دو طرف موفق به برقراری تعامل منطقی با یکدیگر نشدند و هر بار موضوعات مختلف زمینه‌ساز درگیری این دو مجموعه با یکدیگر شد.
بعد از موضع گیری‌های سفت و سخت دو مجموعه بر علیه یکدیگر، این روزها شرایط بازی قدری پیچیده‌تر شده و با توجه به تغییر مدیرگروه خودرو سازی سایپا احتمال جایگزین شدن تفکرات متفاوت نسبت به تفکرات حاکم شده وجود دارد.
اما آخرین اخبار از روابط این دو نشان می‌دهد، باشگاه سایپا بر صحبت‌های چند ماه اخیر خود پافشاری کرده و همچنان خواهان رفتن از استان البرز است و دیگر دوست ندارد با توجه به شرایط موجود در این استان به فعالیت خود ادامه داد.
در مقابل مدیران استان با چرخشی 180 در جه‌ای در تلاش برای نگه داشتن سایپا در کرج هستند و برای رسیدن به این منظور از تمام توان و لابی‌های خود در حال استفاده هستند!
به گزارش ایسنا با تمام این تفاسیر در استان البرز گروهی بر رفتن و گروهی نیز بر ماندن سایپا در استان تاکید دارند و هر کدام با دلایل و بررسی‌های صورت گرفته روی مواضع خود نیز پا فشاری می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار